מכת השב"חים • פלסטינים נעצרו לאחר שגנבו חומרי בנייה באשקלון

    בנצי לייזרוביץ No Comments on מכת השב"חים • פלסטינים נעצרו לאחר שגנבו חומרי בנייה באשקלון
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    נעצרו שב"חים החשודים בגניבת חומרי בניין מאתר בנייה בו עבדו: במשטרת אשקלון נתפסו במהלך היומיים האחרונים מספר שוהים בלתי חוקיים ברחבי העיר יחד עם אנשים המסייעים להם.

    שלשום בשעות הערב התקבל דיווח למוקד 100 של המשטרה – על 2 אנשים חשודים שככל הנראה גנבו חומרי בניין והעמיסו אותם למונית. הדיווח התקבל ע"י מאבטח של אתר בנייה בשכונת אגמים בעיר אשקלון.

    ניידות סיור של משטרת אשקלון הגיעו למקום, חברו למאבטח, ועיכבו 2 שוהים בלתי חוקיים ללא היתרי שהייה בישראל כשברשותם חומרי בנייה החשודים כגנובים. בנוסף עוכב נהג המונית בגין הסעת שוהים בלתי חוקיים.

    החשודים נלקחו לחקירה במשטרת אשקלון של מרחב לכיש שם הכחישו החשודים את המיוחס להם. מעצרם הוארך עד יום רביעי, ובימים הקרובים צפויים להגיש כנגדם כתבי אישום בגין שהייה בלתי חוקית בישראל, גניבה ואחזקת רכוש החשוד כגנוב.

    יצוין, כי מספר שעות קודם לכן עצרו שוטרי הסיור של משטרת אשקלון 3 שוהים בלתי חוקיים ואדם החשוד בהלנת שב"חים. בעקבות דיווח על שוהים בלתי חוקיים אשר לנו בדירה ברחוב אמנון באשקלון. שוטרי הסיור הגיעו למקום ובבדיקה שערכו מצאו כי שלושה מהלנים בדירה הינם פלשתינאים ללא היתרי שהייה בישראל. הם יחד עם אדם נוסף אשר שוכר את הדירה ומלין את השב״חים, נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון. בימים אלו חקירת המקרה נמשכת.



    0 תגובות